sobota, 19 lipca 2014

Jej twarz najładniej wygląda zalana spermą

Około tydzień temu Zuzia powiedziała, że chciała by być nieodłączną częścią moich orgazmów i poprosiła mnie, żebym nie dochodził sobie bez niej. Pomysł uznałem za całkiem ciekawy, na pewno będzie to jakieś wyzwanie i próba samego siebie, czy będę w stanie nie dochodzić sobie tak często. 

Od tego czasu spuszczam się tylko* w nią albo na jej twarz. Jeszcze rok temu była bardzo niechętnie przyjmowała reagowała, gdy chciałem spuścić się do jej ust lub na jej buzię, ale nasza praca przyniosła pożądane efekty. Teraz gdy to robię bardzo się podnieca, nawet sama chce tego prosząc żebym się spuścił na nią. Wie, że właśnie tak robią wszystkie prawdziwe szmaty i że to jest fajne bo pozwala jej poczuć się jak prawdziwa zdzira. Zauważyłem, że odkąd nie dochodzę sobie tak często (normalnie było to około 2-3 razy dziennie) moje wytryski są dużo obfitsze a jej twarz bardziej zalana moim nasieniem. Bardzo jest jej z tym do twarzy i pięknie wygląda z takim "makijażem". 

*z jednym małym wyjątkiem, gdy moja silna wolna została pokonana przez pełne jądra

Czy ktoś z Was zna jeszcze jakieś sposoby na to, by mieć obfitsze wytryski? 

Hotka z góry dziękuje za wszystkie porady :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmialo, możesz komentować anonimowo.
Będzie nam bardzo miło przeczytać co myślisz!