czwartek, 17 kwietnia 2014

Cipka tak się rozjebała, że już się nie zamyka

Śliczna, prawda?

5 komentarzy:

  1. Śliczna cipka długo już ją trenujesz że taka luźna więcej zdjęć mógł byś wstawiać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, czekałem na nowe fotki, jak widać opłaciło się, wrzućcię wiecej materiałów na zbiornik.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nigdy sie nie wypowiadam negatywnie o kobietach, więc te komentarze mnie nie nastawiają optymistycznie ale tematyka bardzo ciekawa z wyj, tych niektórych wyrazów, wszystko co dotyczy kobiety powinno mieć wspaniałą oprawę

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba znac umiar w zabawach no chyba ze oboje zgadzacie sie na problemy zdrowotne, minie 5-20 lat i to juz nie bedzie fajne wiszaco luzno wargi jak u basseta uszy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię rozciągać moją cipkę - na butelce od dużego szampana... ach ta rozkosz... - pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń

Śmialo, możesz komentować anonimowo.
Będzie nam bardzo miło przeczytać co myślisz!