środa, 27 sierpnia 2014

Codzienny trening Hotki: wypychanie napompowanego balonu

Ćwiczenie przynoszące z każdą sesją coraz lepsze efekty. Najpierw wkładamy we mnie nienapompowany  balon analny. Taki: 
Balon analny
Potem stopniowo pompujemy go do czasu, aż poczuję dyskomfort (na teraz około 20 ściśnięć pompki), a po chwili stopniowo Pan dopompowuje go co chwilę o parę kolejnych ściśnięć. Gdy dojdziemy do momentu w którym mam wrażenie, że zaczyna rozrywać mnie od środka (obecnie ok 30 ściśnięć), Pan prosi abym zaczęła go z siebie wypychać.

W zależności od tego, jak w danym momencie potrafię się bardzo rozluźnić i czy przed tym ćwiczeniem tego dnia byłam jeszcze wcześniej jakoś rozciągana, po pewnym czasie albo udaje mi się go wypchnąć, albo Pan przez biały zaworek troszeczkę popuszcza powietrze. 
Gdy już uda mi się, balon wystrzeliwuje z mojej szparki niczym z procy. Całe ćwiczenie powtarzamy na ogół 5-10 razy. 

Wypychanie napompowanego balonu analnego

7 komentarzy:

  1. Mega.. !! a gdzie filmik z tej zabawy?

    OdpowiedzUsuń
  2. super - rozciągnięta cipa to jest to !!

    OdpowiedzUsuń
  3. No było suoer zobaczyć film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie można ten film obejrzeć???

      Usuń
  4. Panie namów twoja hotke żeby nam pokazała jej piękny krater jak wypycha balon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie zobaczę filmik jak wypychasz

    OdpowiedzUsuń

Śmialo, możesz komentować anonimowo.
Będzie nam bardzo miło przeczytać co myślisz!