sobota, 20 stycznia 2018

Miniprezerwatywy w sam raz dla Pana

W końcu znaleźliśmy coś co będzie spełniało rolę mini prezerwatywy w rozmiarze XS :)
Są to gumki używane do malowania paznokci które zamówiłam z myślą do użycia w tradycyjny sposób na Alliexpress. Gdy tylko dotarła do mnie paczka i ją otworzyłam, od razu wiedziałam że to właśnie coś czego szukamy.

Mikro-kondomiki leżą na jego dzyndzelku jak ulał - wyznał mi, że pierwszy raz w życiu w końcu może poczuć, jak to jest nie musieć myśleć przez 85% czasu trwania stosunku o tym, że zaraz zleci mu za duża prezerwatywa dostosowana do jakiś ogromnych potworów. Na zdjęciu poglądowo jedna z gumeczek założona na jego palec wskazujący. Polecamy! ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmialo, możesz komentować anonimowo.
Będzie nam bardzo miło przeczytać co myślisz!