piątek, 21 marca 2014

List do HotWife

Treść listu do mojej szmaty uzupełniona o jej odpowiedzi na moje pytania (odpowiedzi Zuzi są zaznaczone kursywą):

Więc stało się...świadomie i z własnej woli powiedziałaś TAK stając się od tego momentu moją własnością: na zawsze i bez możliwości wycofania się. I Ja i ty długo czekaliśmy na ten moment i nie raz dokładnie omawialiśmy tą decyzję. Pewnie zastanawiasz się co się zmieni, ale wiem że gdzieś tam w środku Twoja wewnętrzna dziwka wie co ją czeka. Marzenia się spełniają a twoim było zostanie szmatą ...i w końcu to ci się udało!

Czekają nas pewne zmiany i uważam, że powinniśmy wspólnie o nich porozmawiać i ustalić w jakim kierunku będą one szły.

Proszę abyś poniżej napisała swoje pragnienia i pomysły na pracę nad tym by stać się jeszcze lepszą szmatą:

1.chciałabym byś bardzie rozciągnał moją cipkę i wargi
2.chciałabym żebyś codziennie przypominał mi kim jestem dając mi jednego klapsa ... w co chcesz, kiedy chcesz i jak mocno chcesz
3.abyś czasem zasłaniał mi oczy i wiązał  w trakcie zabaw to będzie uczyło mni zaufania i pokazywałomi moje miejsce 
4.żebyś mówił czego ode mnie oczekujesz
5.dłuższe spotkania np. całodniowe kiedy będę Zuzią w różnych sytuacjach także tych bardziej domowych
6.chciałabym żebyś spisał jakie masz oczekiwania, jakich zasad chcesz żebym przestrzegała i jednocześnie co jeśli tak nie będzie







Jeżeli nie uzupełniłaś poprzedniego zadania minimum 3 podpunktami nie czytaj więcej, wróć się i dopisz. Dopiero gdy już skończysz możesz zapoznać się z tym co jest napisane dalej...





PONIŻEJ znajdziesz moje pomysły.
Oczywiście z czasem będą pojawiały się kolejne i coraz ciekawsze ale myślę że te poniżej są idealne na miły początek. Być może część z nich się będzie pokrywać się z tymi które wypisałaś - ciekawy jestem jak dużo.
Tak, czy inaczej chciałbym, żebyś koło każdego z pomysłów napisała na ile pragniesz spełnić się w danej roli - w skali od 1 (nie chcę za żadne skarby) do 5 (bardzo bym chciała):

1. Systematyczne dalsze powiększanie cipki, przy czym chciałbym byśmy trochę zintensyfikowali Twoje starania o bycie piękną tam na dole. Mam namyśli takie ćwiczenia jak np: codzienny fisting; zakupienie wtyczki takiej wielkości byś była z nią w stanie chodzić po mieszkaniu, a zarazem żeby dobrze się trzymała; przyzwyczajanie Twojego wnętrza do zasypiania z moją ręką w środku: 4

2. Spodobał mi się twój pomysł żeby przynajmniej raz w miesiącu postarać się spędzić wspólny weekend z dala od znajomych etc...  z tymże chciałbym żebyś wtedy na cały ten czas zamieniała się w Zuzię... od piątku do niedzieli, 24 godziny na dobę masz zachowywać się w sposób który przystoi tylko tanim dziwkom: 5

3. Założenie kolczyków na twoich wargach sromowych dzięki czemu będziemy mogli lepiej popracować nad ich długością oraz je związywać tak by było łatwiej utrzymać ci zawartość gdy włożymy coś do środka: 3

4. Ostateczny egzamin prawdziwej szmaty: zmuszenie Zuzi do udziału w seksie np w układzie 2M+1K lub innych: 3

5. Zmuszenie cię do pokazania jaka jesteś piękna tam na dole na showup.tv lub innym podobnym serwisie (bez pokazywania twarzy): 2

6. Wspólne ustalenie najważniejszych zasad (np. Nigdy nie zaszkodzisz sobie świadomie na zdrowiu i będziesz starała się utrzymać go w możliwie najlepszej formie, Nigdy nie podniesiesz ręki na swojego Pana, Nie zmodyfikujesz swojego ciała (typu tatuaż, piercing, zmiana koloru włosów etc) bez zgody Pana - za złamanie których będziesz każdorazowo surowo karana np. przypaleniem papierosa: 5

7. Publiczne karanie/klapsy/etc (bardziej lub mniej dyskretne): 4

8. Zrobienie z twoim tyłkiem tego samego co stało się z twoją cipką3

9. Wspólny udział w sex party1

10. Częstsze lizanie pupy swojego Pana (rimming) np. w formie podziękowania gdy Pan był dla Ciebie dobry będziesz przychodzić do Pana a następnie pytać się "Panie, czy mogłabym Ci podziękować?": 4

... CDN




NADSZEDŁ czas na ostatnie zadanie na dzisiaj: dopisz poniżej jeszcze przynajmniej 2 inne nie wymienione do tej pory w tym dokumencie pomysły jak chciałabyś się spełniać w byciu HotWife:

1. Wspólny wyjazd Pana z Suką w miejsce do tego przystosowane
2. Żebyś częściej mnie pieprzył jak prawdziwą szmatę ... tak jak robiłbyś to z dziwką, kiedy tylko chcesz i nie zależnie czy mam na to ochotę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmialo, możesz komentować anonimowo.
Będzie nam bardzo miło przeczytać co myślisz!