niedziela, 27 kwietnia 2014

5 sposobów na zmniejszenie penisa - sprawdzone metody na to, jak zmniejszyć fiuta!

Z racji tego że głównym celem rozjebania Hotki jest to by podczas rżnnięcia nie czuła NIC oprócz ustawicznego powiększania jej ogromnej cipy postanowiłem podejść do tego dwutorowo i spróbować czy jestem w stanie sprawić by mój fiut zaczął się zmniejszać. 

Jeżeli z jakiś powodów ten temat też was interesuje poniżej kilka sposóbów na to jak mieć małego członka. Pomniejszenie penisa można osiągnąć dzięki różnego rodzaju ćwiczeniom i metodom, poniżej te które sam wypróbowałem

1. Pobudzanie/masturbacja samego żołędzia nie wykonując ruchów ręką po całym członku. Polecam do tego ćwiczenia TEN lub TEN masturbator. 

2.Spuszczanie się podczas noszenia pierścienia uciskowego, przy czym najlepiej by był on założony również na jądra. Ciekawe efekty przynosi również noszenie pierścienia na co dzień lub zakładanie go na noc.

3.Doprowadzanie siebie do orgazmu podczas gdy penis nie jest w zwodzie: to bardzo trudne ćwiczenie, jeżeli macie z nim problem to mi bardzo pomogło postanowienie, że waląc sobie konia NIE mogę się spuścić podczas gdy mój członek jest w stanie zwodu (w momencie gdy zaczynał bardziej stać przestawałem się dotykać) oraz masaż prostaty. Uwaga: ta metoda może prowadzić do impotencji.

4.Denial cumshot: moje ulubione ostatnio ćwiczenie polegające na wielogodzinnej masturbacji bez finału. Na chwilę przed osiągnięciem wytrysku przestaję się dotykać, gdy nie przestanę w porę mój kutas samoistnie (bez dotykania go) eksploduje obfitym wytryskiem. Uwaga: ta metoda może prowadzić do impotencji.

5. Środki pobudzające ośrodkowy układ nerwowy: to chyba najprostsza metoda, jej efekt widzicie na zdjęciu poniżej. Po zażyciu środka (np guarana) wływającego na OUN krew odprowadzana jest do mózgu przez co rozmiar członka zmniejsza się, może wystąpić również tymczasowa impotencja, jednak w tym wypadku uzyskany efekt jest odwracalny, po paru-parunastu godzinach wszystko wraca do normy. Uwaga: ta metoda nie jest korzystna dla zdrowia, środki pobudzające mogą silnie uzależniać i być przyczyną różnych problemów zdrowotnych, w zależności od używanej substancji może ona być nielegalna w kraju w którym mieszkasz.


Pewnie zachodzicie w głowę dlaczego lubię gdy mój fiut jest malutki, a nie marzę tak jak dziesiątki innych facetów o ogromnym kutasie? Bo właśnie dzięki czemu mam pewność, że gdy posuwam ten kawałek mięsa między nogami Zuzi to nic nie czuje. 




Po założeniu ringu uciskowego i zastosowaniu metody nr 5
mój fiutek osiągnął pożądane rozmiary i wyglądał tak: 


Jakieś 3-4 miesiące temu miałem - stosując różne metody- mimo woli minimum 15-16 cm więc patrząc na powyższe zdjęcie jestem bardzo zadowolony z efektu. Szkoda że ZAWSZE nie może być tych rozmiarów i tak szybko wraca do naturalnych rozmiarów :-( .

Pytanie do dziewczyn które czytają tego bloga:
Czy uważacie, że małe jest piękne? Czy miałyście lub chciałybyście mieć kiedyś partnera z małym członkiem?
Ciekawe, czy Wasze odpowiedzi w komentarzach zachęcą mnie do dalszych ćwiczeń..



Szkoda, że nie mogę mieć większego wpływu na wielkość mojej erekcji i w sytuacjach podniecenia mój członek staje się na tyle duży że podczas rżnięcia obijam się o ścianki cipki Hotki. Dla osób szukających w miarę tanich ale dobrych gumek polecam produkty marki JOY w Lidl`u.

PS. Jeżeli znałbym jakieś metody na jeszcze skuteczniejsze lub trwałe pomniejszenie penisa lub wywołanie kontrolowanej IMPOTENCJI z pewnością chętnie je bym przetestował- Wasze sugestie są bardzo mile widziane w komentarzach!

PS2. Wiem, że pewnie wolicie czytać te posty które dotyczą Zuzi i nic w tym dziwnego :) Dlatego, gdy już piszę o sobie to ujmę w tym poście jeszcze jeden temat.

Postanowiłem, że ze względów higienicznych i wytrzymałościowych podczas codziennej masturbacji (która zazwyczaj trwa od 15 minut do nawet 5 godzin) będę używać prezerwatywy.

Po paru dniach przekonałem się, że ma to więcej zalet niż sądziłem:
-dzięki temu mój fiut wytrzymuje dużo więcej, mogę go walić dużo dłużej i nie ma tylu otarć co wcześniej, nie jest tak obolały
-po osiągnięciu pierwszego orgazmu dużo przyjemniej dochodzi się drugi raz gdy 
wypełniona spermą prezerwatywa  jest założona na moje "narzędzie"
-podczas osiągania orgazmu nie zalewam się oraz pościeli swoją spermą
-jeżeli podczas robienia sobie dobrze używam jakiś masturbatorów lub sztucznych wagin nie ma potem tyle zachodu z ich czyszczeniem oraz wolniej się one zużywają

Poniżej parę foto z dzisiejszego walenia konia:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmialo, możesz komentować anonimowo.
Będzie nam bardzo miło przeczytać co myślisz!