poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Trening pod ciśnieniem

W ramach ciągłego dążenia do doskonałości i pracy nad swoim ciałem Pan rozpoczął nowy cykl treningów: 
co drugi dzień będę zakładać na noc taki oro-stymulator który działa na zasadzie podciśnienia. Głównym celem moich treningów jest powiększenie żołędzia jednocześnie nie zwiększając przy tym rozmiarów fiuta - właśnie dlatego wybrałem oro-stymulator a nie tradycyjną pompkę do penisa. Mam również nadzieję, że przy tej okazji trochę zmniejszy się poziom odczuwania przez żołądź bodźców i ładnie go wyprofiluje. Po założeniu na początku przez pierwsze 10 minut odczuwalny jest lekki ból wywołany podciśnieniem, potem członek przyzwyczaja się i jest dużo bardziej przyjemnie :) 




Na początek planuję 2 tygodniową sesję, potem intensywność dostosuję w zależności od uzyskanych efektów. Mam tylko nadzieję, że w nocy gdy będę spał stymulator nie będzie się rozszczelniał.

/edit: pierwsza noc  z tym gadżetem należała do bardzo przyjemnych, dawno nie miałem tak ciekawych snów. Pompka rozszczelniła się dopiero koło 4-5 rano, ale myślę że wystarczy żebym założył na noc bokserki i to powinno utrzymać ją na swoim miejscu :)

/edit 2: druga noc też, chyba jednak będę ją zakładać codziennie wieczorem, a nie co drugi dzień tak jak wcześniej planowałem...




2 komentarze:

  1. Są postępy? Zuzia daje już dupy innym? Piździsko co raz większe?

    OdpowiedzUsuń
  2. jebał bym ostro taką rozciągniętą pizdę

    OdpowiedzUsuń

Śmialo, możesz komentować anonimowo.
Będzie nam bardzo miło przeczytać co myślisz!