niedziela, 27 kwietnia 2014

Dlaczego to rozciągamy jej cipkę?

Wielu z Was zastanawia się dlaczego Pan chce żeby cipka hotki była jak najbardziej rozjebana oraz czy i jaką przyjemność czerpie z tego Zuzia. W tym wpisie postaramy się wyjaśnić Wam tą kwestię na tyle, na ile będzie to możliwe.

Dlaczego Pan chce żeby Hotka miała dużą pochwę:
-uważam że z swobodnie otwierającym się otworem między nogami Zuzi jest jej do twarzy
-małe cipki są dla małych chłopców, dla dużych mężczyzn są szerokie pochwy
-nie widzę ani jednego powodu po co Zuzi jest potrzebna cipka w klasycznym tego rozumieniu, uważam, że dużo lepiej będzie się czuła gdy przerobimy ją na mięso
-lubię spać trzymając rękę w jej środku 
-lubię walić sobie konia (swoją ręką) w jej cipce
-lubię gdy Zuzia przekracza kolejne wyznaczone sobie bariery
-podnieca mnie fakt że normalny mężczyzna raczej nie byłby w stanie sobie dojść w tej odchłani
-bardzo nie lubię gdy hotka jęczy i czuje przyjemność podczas penetracji, 
-podnieca mnie gdy pyta czy jestem w środku i szepcze na ucho że nic nie czuje i prosi żebym jebał ją jeszcze mocniej, uwielbiam patrzeć w jej zawiedzione oczy gdy pomimo rżnięcia Zuzi jak przedmiot nadal nie odczuwa przyjemności
-podoba mi się to że Hotka pozwala mi modyfikować trwale swoje ciało, tak jak tylko tego zapragnę, nie zważając na ewentualne konsekwencje


Dlaczego Hotka chce mieć rozjebaną cipkę:
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmialo, możesz komentować anonimowo.
Będzie nam bardzo miło przeczytać co myślisz!