sobota, 20 września 2014

Hotka chce być bardziej kobieca - czas założyć biżuterię intymną

Chcę być bardziej kobieca, by jeszcze bardziej podobać się mojemu Panu. Zawsze na codzień dbam o to żeby mieć pomalowane paznoknie u rąk i nóg, delikatny makijaż, na jednej ręce obrączkę a na drugiej pierścionek zaręczynowy. Gdy zbliża się czas sesji idę odświeżyć się do łazienki, zakładam obrożę i maluję usta czerwoną szminką. 

Ale Pan chce bym była jeszcze bardziej kobieca, dlatego na moje ostatnie urodziny dostałam od niego biżuterię intymną -2  kolczyki do piercingu. Dzisiaj nadszedł czas żeby przekuć moje wargi i je w końcu założyć. Długo czekałam na ten dzień i nie wiem co teraz jest silniejsze - strach czy podniecenie które osiągnie zenit to po przenikającym mnie bólu ... Bardzo pragnę poczuć ostry bół zadawany przez mojego Pana, taki o którym będę pamiętała znacznie puźniej w codziennych czynnościach, to jest niesamowicie podniecające...
Mam prośbę: zrób proszę mi Panie zdjęcie na pamiątkę mojej zapłakanej twarzy z rozmaznym makijażem... pragnę się widzieć taką by pamiętać jaką jestem szmatą... Twoją szmatą
Tak bardzo chcę być piękna..



Zuzia

EDIT: Niestety tym razem się nie udało, nie mniej jednak na pewno za niedługo spróbujemy ponownie. 

10 komentarzy:

  1. Dobrze by było, by na czas dziurawienia Zuzi - miała coś w ustach. Jak się kutas nie znajdzie, to chociaż jakieś dildo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, szkoda zębów. W naszych doświadczeniach przy naprawdę dużym bólu najlepiej wypada podłużny gruby drewniany klocek

      Usuń
  2. Kolczyki napewno w jakiś sposób podkreślą wielka cipkę Hotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówcie już na przyszłość ciężarki do obciążania cipki Hotki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy i używamy ciężarków już od jakiegoś czasu - póki co wieszamy je na metalowych klamerkach.

      Usuń
  4. Koniecznie pokażcie zakolczykowaną pizdę Zuzi! Też uważam, że przydadzą się kolczyki, no i takie wynalazki, którymi do kółek w cipie przyczepia się pończochy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro nam że tym razem się nie udało ale gdy tylko kolczyki zawisną na wargach Zuzi na pewno będzie chciała się Wam nimi pochwalić :)

      Usuń
  5. Nie ma to jak samemu pisać sobie komentarze z anonima.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potem napisać że nie będzie fotek bo się nie udało tym razem.. masz racje faktycznie przebiegły i podły pomysł :) Pozdrawiamy!

      Usuń
  6. Bez przesadny, przekłuwanie wcale nie boli tak bardzo :) Wargi mniejsze to cieniutka warstwa skórki i wbicie igły boli nie bardziej niż ukłucie komara. Troszkę bardziej bolesne jest przekłucie warg zewnętrznych ale i tu nie liczyłbym na zapłakaną twarz.

    OdpowiedzUsuń

Śmialo, możesz komentować anonimowo.
Będzie nam bardzo miło przeczytać co myślisz!