środa, 24 września 2014

Rozciąganie i taśma

Zuzia podczas codziennego treningu

10 komentarzy:

  1. naprawdę fajna pizda!

    OdpowiedzUsuń
  2. i ile radości przy zrywaniu jej tych plastrów z pośladków/ud ;>
    Dodałbym jeszcze jeden, na okolicę łechtaczki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie pytanie, dość osobiste- mnie dzieci, czyli mieszkacie razem?
    Bo czasem odnoszę wrażenie ze tak... A czasem ze nie...- tyle ze moge nierozumiec.

    Pozdrawiam N.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego u Was taka cisza? 2 miesiące już milczycie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie, pięknie rozciągnięta cipa. Jesteście super. Czas na rozciąganie warg - super wyglądają duże rozciągnięte motylki. A co z anusem? Planujecie eksplorację drugiej dziurki? To by było super.Piszcie częściej o swoich osiągnięciach. Bardzo inspirujecie mnie i moją kobietę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bym się zabawił tą pizdą, tak pociąga że szok a mam 21 lat

    OdpowiedzUsuń

Śmialo, możesz komentować anonimowo.
Będzie nam bardzo miło przeczytać co myślisz!