sobota, 16 listopada 2013

Jak sprawić, by Hotka zrozumiała że jest szmatą?

Zazwyczaj zaczyna się podobnie: zwykła na pozór dziewczyna zaczyna odkrywać przyjemność z coraz ostrzejszego seksu. W jej fantazjach staje się wyuzdaną dajką. Potem znajduje Pana, który zgadza się ją przyjąć na tresurę. Ale w końcu przychodzi moment w którym suka musi przyznać przed samą sobą, że bycie szmatą to już nie tylko jej fantazje, ale rzeczywistość. Jak do tego doprowadzić?
Z Zuzią udało mi się na 3 sposoby:

1. Rimming czyli lizanie pupy swojego Pana.
Około 10 miesięcy temu poprosiłem Zuzię by położyla się na plecach, następnie usiadłem na nią okrakiem i poprosiłem żeby wylizała mi jądra, jednocześnie cały czas bawiąc się jej łechtaczką. Gdy widziałem, że hotka zaczyna się coraz bardziej podniecać poprosiłem by wylizała również okolice mojej prostaty, aż w końcu dosunąłem swój tyłek prosto do jej ust. Była tak podniecona, że gdy tylko jej język dotknął mojego odbytu doszła sobie. Ale właściwy moment miał dopiero nadejść. Gdy doszła do siebie uświadomiła sobie co zrobiła.. i że jej się to podobało. Przytuliłem ja mocno i szepnąłem do ucha, że jestem z niej dumny i  żeby nie wstydziła się tego co zrobiła, bo jest to po prostu kolejny etap stawania się szmatą. 
Podczas kolejnych razów, zawsze dbałem o to, żeby podczas lizania mojego tyłka było jej dobrze. Dzięki temu podświadomie połączyłem w jej umyśle tą czynność z przyjemnością. Teraz gdy tylko powiem jej, że jak będzie grzeczna to dam jej wylizać swój tyłek jej twarz od razu zaczyna promieniować.

2. Sikanie na szmatę
Jakieś 6-7 miesięcy temu podczas jednego z wspólnych wieczorów upiłem ją wódką, sam jednak piłem tylko piwa. Następnie zaproponowałem wspólny prysznic. Jednak Zuzia nie wiedziała jeszcze wtedy jaki prysznic mam na myśli :)
Gdy już znaleźliśmy się w łazience zapytałem jej, czy chce przekonać się czym się stała. Zgodziła się bez wahania, nie pytając nawet o co dokładnie chodzi.
Aby miała ograniczone możliwości uniku kazałem jej uklęknąć w rogu kabiny i przytrzymać włosy. Następnie powiedziałem jej, że bardzo chce mi się sikać. W tym momencie Zuzia pobledła i uświadomiła sobie co zaraz się wydarzy. Jednak nie było już odwrotu, zgodziła się na to w ciemno, a poza tym klęczała w rogu kabiny nie mając już żadnej możliwości wycofania się. Pierwsze parę razy nie podobało się jej, a już w szczególności jeżeli oddawałem mocz na jej twarz. Ale w końcu zrozumiała, że to jest coś co robię nie dla siebie, tylko dla niej- żeby mogła być traktowana tak, jak na to zasługuje. Po czasie nauczyła się przyjmować to jako wyróżnienie, a nie karę. 

Dzisiaj gdy powiedziałem hotce, że chce mi się sikać popatrzyła mi w oczy, a potem powiedziała, że tylko dokończy pić kieliszek wina i pójdziemy do łazienki się mną zająć. Gdy dopiła chwyciła mnie za rękę i zaprowadziła w okolice prysznica. Następnie najpierw rozebrała mnie, potem siebie i zapytała, czy mógłbym się na nią wysikać. Nie musiała pytać dwa razy. Poprosiłem żeby rozciągnęła rękami pośladki i cipkę, naprowadziłem mojego penisa na wejście krateru i opróżniłem cała zawartość swojego pęcherza.

3. Jest jeszcze jeden trzeci sposób, w jaki udowadniam szmacie kim jest, ale nie jestem do końca pewien, czy chcę się z Wami nim dzielić. Myślę, że przynajmniej na razie zostawię go tylko dla siebie (i Zuzi)...

Podsumowując: to bardzo ważne, aby pokazać swojej suce czym się stała i kim już zawsze będzie. Dzięki czemuś przy czym może uświadomić sobie, że naprawdę jest zwykłą sex-zabawką dużo łatwiej jest utrzymać właściwe relacje suka-Pan. Oprócz tego jest to konieczne, aby suka mogła odnaleźć w tym wszystkim właściwe jej miejsce i upewniła się, że zaszła już dużo dalej niż bycie wyuzdaną dajką o byciu którą na początku marzyła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmialo, możesz komentować anonimowo.
Będzie nam bardzo miło przeczytać co myślisz!